Audyt SEO

tylko z profesjonalistami

Audyt SEO

Przeprowadzamy profesjonalne Audyty SEO, zarówno w polskim jak i angielskim języku. Każdy Audyt SEO zawiera szczegółową analizę strony internetowej, wraz z wytycznymi.

 

 

Po co?

Z Audytu SEO dowiesz się, czy Twoja strona jest dobrze pozycjonowana, co potrzebujesz aby Twoja strona była dobrze pozycjonowana, SEO Audyt przeprowadzi Cię przez kolejne procesy optymalizacji strony, oraz wskaże kolejne kroki w pozycjonowaniu.

 

 

Audyt SEO

 

 

Audyt SEO  to jedyny sposób na sprawdzenie czy Twoja strona boryka się z problemami oraz na otrzymanie gotowych rozwiązań i zaleceń dotyczących Twojej witryny..

 

 

 

Ile kosztuje Audyt SEO?

 

 

 

Nie można tak po prostu odpowiedzieć na to pytanie. Wycena Audytu SEO zależy od rozmiaru strony internetowej, ilości podstron oraz ilości sprawdzanych parametrów, itp.

 

SEO Audyt - Co zawiera?

 

 

 

W audycie SEO znajdziecie wypunktowane szczegóły dotyczące optymalizacji strony, wraz z wytycznymi, szczegółową analizę problemów technicznych, ilość i jakość backlinków…itp. Audyt wykonany przez naszych specjalistów może zawierać od 20 – 60 stron i więcej.

 

Zamów Audyt SEO już dziś!!!

Zapytaj o szczegóły!!

Promocja!!

 

 

We wrześniu oferujemy specjalną promocję na Profesjonalny Audyt SEO!!

Audyt SEO o 20% mniej!!!!

 

 

 

Zapytaj o szczegóły...

Dlaczego my?

 

Od lat badamy strony naszych Klientów i udzielamy im rad w sprawie ich serwisów internetowych. Tylko profesjonalny Audyt potrafi ze szczególną uwagą pokazać mankamenty strony www oraz zwrócić uwagę na istotne parametry serwisu.

 

Co badamy?

  • Analiza i rekomendacje dla Title i Description dla całej witryny
  • Analiza i rekomendacje dotyczące właściwej struktury adresów URL
  • Analiza wewnętrznej wyszukiwarki
  • Wytyczne mapy strony .xml
  • Opracowanie właściwej struktury dokumentu w oparciu o tagi HTML
  • Wytyczne tagowania treści
  • Optymalizacja zdjęć i plików graficznych
  • Wytyczne stosowania technologi Flash
  • Opracowanie właściwych schematów linkowania wewnętrznego – Crosslinking
  • Optymalizacja linków kontekstowych w treści
  • Opracowanie zasad linkowania zewnętrznego – Link Building
  • Przygotowanie strategii budowy linków i działań SEO dla serwisu
  • Opracowanie i strategia dla działań Social Media
  • Analiza statystyk Google Analytics
  • Analiza kampanii AdWords
  • Analiza dotychczasowych działań SEO
  • Weryfikacja i audyt istniejących linków zewnętrznych
  • Wykorzystanie działań Public Relations dla SEO
  • Szczegółowa analiza Landing Pages i opracowanie ich optymalnej struktury.
  • Wdrożenie rel=canonical
  • Analiza technicznych zagadnień i problemów na stronie
  • i inne….

Nie zwlekaj

Zapytaj o naszą ofertę biuro@top-pozycjonowanie.com.pl