Pozycjonowanie oraz AdWords

Tylko u Nas znajdziesz komfort profesjonalizmu i stabilności.

Zainteresuj się już teraz!

Sprawdzona firma od lat

Zaufaj firmie z międzynarodowym  doświadczeniem

Od zawsze etyczne metody

Nigdy nie stosowaliśmy i nie nie stosujemy spamu. Tylko etyczne metody.

Pełen zakres usług

Tylko u nas znajdziesz rozwiązania, które pomogą wypromować Twój biznes.

Przykładowe pakiety usług

Poniżej przedstawiamy najpopularniejsze pakiety usług, które cieszą się szczególną popularnością. Każdą usługę można dowolnie konfigurować. Podane pakiety zostały uprzednio skonfigurowane przez naszych Klientów.


Pakiet Kotek

Od zł500/mies.
  • Mini Audyt
  • Optymalizacja stron (do 20)
  • Napisanie i dystrybucja 1 e-Press Release
  • Utworzenie 2 stron zapleczowych
  • 1 Tekst na strony zapleczowe + możliwość dodania większej ilości tekstów miesięcznie
  • Napisanie i dystrybucja 3 artykułów tematycznych w miesiącu
  • Dodanie strony do 50 katalogów tematycznych
  • Utworzenie kont Google Analytics i GWT Raport
  • Ten pakiet jest zalecany dla małych stron internetowych, nie zawierających więcej niż 10 podstron i nie promujących więcej niż 20 fraz. Wszystkie działania przedstawione powyżej dotyczą cyklicznych, comiesięcznych zadań.
Zapytaj o pakiet

Pakiet Kot

Od zł800/mies.
  • Mini Audyt Optymalizacja stron (do 40)
  • Napisanie i dystrybucja 1 e-Press Release
  • Utworzenie 4 stron zapleczowych
  • 2 Teksty na strony zapleczowe + możliwość dodania większej ilości tekstów miesięcznie
  • Napisanie i dystrybucja 3 artykułów tematycznych w miesiącu
  • Dodanie strony do 100 katalogów tematycznych
  • Utworzenie kont Google Analytics i GWT
  • Raport
  • Ten pakiet jest zalecany dla małych i średnich stron internetowych, nie zawierających więcej niż 30 podstron i nie promujących więcej niż 40 fraz. Wszystkie działania przedstawione powyżej dotyczą cyklicznych, comiesięcznych zadań.
Zapytaj o pakiet

Pakiet Stado Lwów

2000/mies.
  • Audyt SEO z elementami UX
  • Optymalizacja stron (do 100)
  • Napisanie i dystrybucja 4 e-Press Release
  • Utworzenie 10 stron zapleczowych
  • 3 Teksty na strony zapleczowe + możliwość dodania większej ilości tekstów miesięcznie
  • Napisanie i dystrybucja 3 artykułów tematycznych w miesiącu
  • Dodanie strony do około 100 katalogów tematycznych
  • Dodanie strony do katalogów firmowych
  • Utworzenie 1 mini infografiki na podstawie danych Klienta
  • Utworzenie kont Google Analytics i GWT
  • Raport
  • Ten pakiet jest zalecany dla średnich i dużych stron internetowych z branży e-commerce, promujących minimum 100 fraz.  Ta oferta skierowana jest głównie do sklepów internetowych. Wszystkie działania przedstawione powyżej dotyczą cyklicznych, comiesięcznych zadań.
Zapytaj o pakiet

Nasi Klienci

FAQ

Jakimi metodami pozycjonujecie?

Używamy i używaliśmy tylko etycznych metod w pozycjonowaniu stron. Nie zajmujemy się spamem i automatycznym linkowaniem.

Dlaczego na rynku jest tak wiele różnych ofert pozycjonowania?

Każda firma SEO ma różne metody i swoje metodologie. Niestety, przez bardzo długi okres czasu polskie firmy zajmowały się spamowaniem, a nie pozycjonowaniem (niektóre jeszcze do tej pory tak “pozycjonują”). Ceny i oferta takich firm znacznie się różniły i różnią od pozostałych. Żelazne zasady: 1. nikt nie jest w stanie zagwarantować określonej pozycji w wynikach wyszukiwania, 2. pozycjonowanie w dzisiejszych czasach nie może kosztować 100zł, 3. należy unikać firm, które pozycjonują tylko za efekt (jeśli za efekt, to działania są bardzo ograniczone).

Dlaczego mam płacić miesięcznie, ryczałtowo za pozycjonowanie, a nie za efekt?

Obecnie odchodzi się od pozycjonowania za efekt, gdyż aby być skutecznym należy podjąć wiele działań, które wymagają zaangażowania wielu osób oraz narzędzi. W naszej firmie zdarzyły się tylko 2 przypadki! pozycjonowania za efekt, wszyscy inni Klienci są rozliczani ryczałtowo i w raportach jasno jest wytłumaczone za co płacą. Efektem w dzisiejszych czasach już się nic nie osiągnie.

Dużo słyszałem o filtrach. Co to jest? Co zrobić aby się przed nim uchronić?

Google czasem nakłada filtry na strony internetowe, które działają wbrew zasadom Google. Najczęściej Google karze za złe linkowanie (spamowanie), zduplikowaną treść, nieumiejętne umieszczenie słów kluczowych w treści na stronie, użycie SEO stopki, itp. Prawie codziennie spotykamy się z zapytaniem, jak usunąć filtr, jak sprawić, aby frazy, które spadły, wróciły na poprzednie pozycje?

Aby nie dostać filtra, należy sprawdzać działania firmy, która pozycjonuje stronę, sprawdzać jakimi metodami to robi, sprawdzać linki, sposób wykonania optymalizacji. Warto przed podpisaniem umowy z firmą SEO, sprawdzić, dopytać o ofertę, narzędzia i metodologię pozycjonowania. Unikać firm, które pozycjonują tylko za efekt.

Czy warto uruchomić AdWords? Słyszałam, że linki sponorowane są drogie.

Uruchomienie kampanii AdWords podejmuje się indywidualnie, wszystko zależy od rodzaju biznesu oraz budżetu przeznaczonego na Kampanie. Zaletą AdWords jest na pewno natychmiastowe uruchomienie. Dziś wpłacamy pieniądze na konto Google i już dziś będą się wyświetlać reklamy. W każdym momencie możemy zwiększyć lub zmniejszyć budżet, czy też zatrzymać pokazywanie się reklam. Minusem prowadzenia kampanii jest oczywiście koszt. Jak do tej pory SEO (pozycjonowanie) było i jest tańsze od AdWords.